Om mig

SKENE, Västra Götaland, Sweden
Jag vill helst kalla mig mathantverkare...tänker mkt på mat...letar o samlar recept som jag ändå inte använder... Gillar att använda mig av närproducerade råvaror, mkt ekologiskt... Drömmen om ett eget företag blev verklighet den 1 april 2012 då jag öppnade eget café, tyvärr så blev jag av olika orsaker tvungen att stänga ner det den 18 december 2015. Jag lagar fortfarande en massa mat och intentionen är att dela med mig av fler recept... Det går väl si och så men ibland så händer det 😝

tisdag, maj 01, 2012

Det händer en hel del...

Som många vet men minst lika många inte vet så har jag blivit med eget café i Skene. Det tar givetvis en stor del av min tid just nu men jag hoppas på att jag ska hinna med att blogga lite mer igen snart. I detta inlägg tänker jag göra reklam ;) Dels för caféet som sådant -det ligger i Skene, på Järnvägsgatan 10 och där serverar vi mumsiga mackor, bakverk, sallad, paj och bakad potatis samt sånt man kanske vill dricka till när man är på café... Vi har öppet 7 dagar i veckan och vill du veta de aktuella öppettiderna föreslår jag att du gillar Ena's Hörne på Facebook. En hemsida är under uppbyggnad och den hittar du här Onsdagen den 22 maj kl 18.00 tänker vi ha en liten prova-på-kurs där man får testa på olika tekniker att dekorera en cupcake på. Inga förkunskaper behövs, allt material finns att låna och jag kommer att tipsa om vart man handlar olika saker sen... Endast 12 platser så det är först till kvarn som gäller. Anmäler sig gör man antingen via facebooksidan eller via mail : enas@hotpink.se Självklart ingår fika.

1 kommentar:

barikahoblak sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.